fredag 29. august 2014

En uke har gått!

Da har jeg vært en hel uke i Taiwan, Tiden har virkelig gått fort!
Ting jeg har lært: Inne bruker de slippers, såvidt jeg har skjønt har de alltid noen par ekstra til gjester.
Kjøpesentrene er gigantiske og veldig ofte fulle av mennesker.
veldig mange mennesker i kjøpesentrene 

Min nye favoritt ting har nå blitt air-condition, for det er altfor varmt! så når man går ute går man ofte fra kjøpesenter til kjøpesenter, ikke alltid for å handle, men for å nyte air-condition som er der!
Mat er veldig billig, feks. så ikke ut som noe på mc-donalds kostet over 20kr.
Prisene på merkeklær varierer, men hvis du kjøper umerkede klær er det kjempebillig!

I dag har jeg vært på et gigantisk outlet som heter E-da (uttales Ida). der møttes jeg med noen andre utvekslingstudenter og så stod vi på skøyter! ja det var faktisk en skøytebane inne på E-da.
Var veldig gøy å stå på skøyter!

Håper dere alle har det bra hjemme, snakkes :)

2 kommentarer:

  1. Det er fint å se at du koser deg masse i Taiwan Christoffer! <3
    savner deg masse masse!! <3<3
    stor klem fra Maria <3<3

    SvarSlett
  2. Savner deg også masse Maria! <3

    SvarSlett