søndag 31. august 2014

Tilbake i vertsfamilien

Jeg startet dagen idag med å pakke kofferten, for nå har vertsfamilien min kommet tilbake fra Japan. Så som et farvel-måltid med familien til Sunny spiste vi pizza og så på film, var veldig koseligt :)
Familien til Sunny har bare vært helt fantastiske, så det var litt vanskelig å si hade når jeg ble hentet, men ser fram til å bli kjent med vertsfamilien min.
Men jeg ble ikke med de hjem med en gang, de satte meg av ved en park med mange sportsbaner, hvor jeg spillte volleyball og fotball med mange koselige mennesker :)

Så nå er jeg hjemme hos vertsfamilien min, ser fram til å bli mer kjent med de. I morgen begynner skolen, er veldig spent! Men gruer meg også litt, for de sa jeg skulle introdusere meg foran alle elevene, og det er rundt 1400 elever der! Så ja, får se hvordan det går...
Da sier jeg god natt fra taiwan :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar