onsdag 1. oktober 2014

feiret en lærergud

Så det har ikke skjedd så altfor mye i det siste, men sist søndag feiret vi lærerguden Confucius, og dagen ble også kalt Teacher Appreciation Day. Så den dagen måtte jeg stå opp 05:00 og 05:30 ble jeg hentet av Luis (en utvekslingsstudent fra Mexico) og så møtte vi alle de andre utvekslingsstudentene på en buss som tok oss til et Confucius tempel i  Pingtung. Her foregikk det en sermoni jeg ikke forstod så mye av, men fikk meg en god latter siden jeg kjente to av de som utførte sermonien og de så ganske ukomfortable ut.

etter dette fikk vi en type kake som var formet som en gris. Den smakte veldig søtt og som tyggegummi, og det føles veldig rart å svelge tyggegummi om og om igjen, så jeg vil gi denne 0/6.

Etter dette reiste vi til en landsby hvor "stammefolket" bodde, vi gikk rundt og fikk vite litt historie og vi avsluttet turen med ett show.



dett var dett for denne gang, vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar