fredag 19. september 2014

den første måneden

Ja, idag har det faktisk gått en månede! Føles ut som jeg kom i sist uke...
I går lagde jeg Taiwansk mat for første gang! så det som skjedde var at vertsmoren min tok meg til et spisested som kunne se litt shady ut fra utsiden, men alle der var veldig koselige. Så vertsmoren min var en god venn av eieren, så hun sa jeg skulle komme bak disken og prøve å lage min egen mat. tror ikke jeg hadde blitt ansatt på dagen (det var en veldig vanskelig måte å lage mat på!), men synes jeg gjorde en brukbar jobb, med en del hjelp... Det jeg lagde var omelett, biff og grønnsaker, dette ble resultatet:
Ikke for å skryte men dette var noe av det bedre jeg har spist her nede, alt bare passet så bra sammen! terningkast 6/6.

Også i går kom det en ny utvekslingsstudent, som heter Ricardo fra Mexico, vi skal gå på samme skole. Så jeg bestemte meg for å møte han på flyplassen, han kom først inn rundt 23:45, men det var veldig koselig! 

det var det for denne gang, snakkes ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar