tirsdag 2. september 2014

første skoledag

Så i går var første skoledag! Vi kom litt for sent så slapp å introdusere meg foran hele skolen, men måtte fortsatt presentere meg foran klassen. Jeg var supernærvøs der jeg stod, men klarte å presse fram navnet mitt og hvor jeg kommer fra.
Så begynte undervisningen, det var ganske vanskelig for meg fordi jeg følte meg helt ubrukelig der jeg satt og ikke skjønte noenting siden undervisningen var på mandarin. Men det blir nok bedre etterhvert :) ble ikke veldig kjent med noen, men de i klassen virket veldig hyggelige.

Etter skolen reiste vi for å hente vertsbroren min Martin på golftrening. Når vi kom dit måtte han fortsatt holde på litt til, så vi satt og ventet. Da kom det noen bort til meg og spurte om jeg ville prøve å slå noen slag, for å si det sånn: golf er ikke så lett som det ser ut som! Men det var gøy å prøve.

I dag så reiste vi ikke rett på skolen, men først stoppet vi et sted for å fikse med visumet mitt. Etter det reiste vi videre for å kjøpe skoleuniform. Så nå kan jeg lovlig være i Taiwan i ett år og skille meg litt mindre ut på skolen.
Så reiste vi til skolen hvor jeg fikk med meg resten av dagen.

Så som dere ser på bildet over har de startet et program for at jeg bli litt mer kjent med folk, men når jeg så den måtte jeg le, for de har skrevet navnet mitt som Christ, som er engelsk for Jesus, tror de mente å skrive Chris.

Det var det for nå, vi snakkes :)


3 kommentarer:

  1. HAHHAHA OMG JEG KJENNER JESUS!

    SvarSlett
  2. Hahah thought it was some kind of prayer-stuff first lol. Very cute.

    SvarSlett