fredag 5. september 2014

2 uker i Taiwan!

Det har nå gått to uker siden jeg kom til Taiwan. Så hver ukedag står jeg opp 06:00 spiser frokost og begynner å gå til skolen 06:30. For å komme til skolen må jeg ta MRT(undergrunnsbane). De første dagene ble jeg følgt, men nå kan jeg veien selv. Skolen begynner 07:30. Hver time varer 50 min. Og etter hver time er det en 10 minutters pause, og fra 12:00 til 13:25 er det lunsj og soving (ja de sover faktisk!). Skoledagen er ferdig 17:10. Så ja veldig lange skoledager!
På MRT er det veldig lite plass grunnet mange mennesker, men så noe veldig kult de gjorde for å få med seg syklene sine
Det er rett og slett en brettbar sykkel!

Idag var første møte med rotary-klubben min. Vi møttes på en koreansk bbq restaurant. Det var veldig koseligt, men jeg var også ganske nervøs siden jeg måtte introdusere meg foran alle sammen, men det gikk fint!
Maten vi fikk servert var masse rått kjøtt, for det meste biff og sjømat. Og det vi gjorde var at vi hadde en grill på bordet som vi brukte til å steke maten på, ganske kult!

Da er det endelig helg, så jeg kan sove lenge imorgen! :D
Vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar