lørdag 13. september 2014

Helt ubeskrivelig!

Så idag opplevde jeg noe helt ubeskrivelig! Jeg gikk bortover en gate med vertsfamilien min når jeg plutselig hørte masse smell og så fyrverkeri. Jeg spurte de hva som skjedde og de fortalte meg at de feiret bursdagen til en Kinesisk Gud. Så da gikk vi mot fyrverkeriet og jeg så bare masse røyk som lå i luften langs de høye bygningene og så masse fyrverkeri.
Når fyrverkeriet var over følgte vi folkemengden innover i gaten. Vi stoppet opp ved et sted der det ble spillt popmusikk og noen folk bar på en stor boks, og plutselig skøyt de konfetti
Så gikk vi enda videre innover hvor vi igjen stoppet, ved noe som lignet litt på ett tempel. Plutselig slo noen på en gongong og de begynte å spille på trompeter og slå på trommer, og noen gigantiske menn begynte å danse rundt. Jeg hadde ikke peiling på hva som skjedde, men jeg var helt målløs, aldri opplevd noe lignende!







Så dette var rett og slett en helt ubeskrivelig opplevelse, så hvis du har muligheten en gang, vær med og feir bursdagen til en Kinesisk Gud!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar