mandag 8. september 2014

luksus kino, engelske bøker og BBQ

På Lørdag ble jeg hentet opp av Jocelyn og Callie som er kona og datteren til Trading som er min kontaktperson her nede. Først kjørte vi til kinoen for å se en film som heter "The Giver", men det viste seg at dette ikke var noen vanlig kino, det het Gold Class.
Først kom vi inn i en lobby hvor vi satt oss ned og fikk en meny, vi kunne bestille alt av brus, godteri, mat, vin osv. og når filmen skulle begynne kom det noen bort til oss og fulgte oss inn i kinosalen.
stolene var helt fantastiske! vil si det slår Skien-kino ganske lett, hehe.
Så filmen het "The Giver", den var veldig bra! vil gi den 5/6. så den anbefales :)

Etterpå spiste vi på en ganske kul resturant, den var bygget inne i et varehus og hadde mye kul kunst og god mat!


Etter dette reiste vi til et sted jeg har lett etter siden jeg kom, en engelsk bokbutikk! De hadde en hel etasje full av engelske bøker. Så etter en stund i "paradiset" kjørte vil til et shoppingsenter og senere hjem.
Så Lørdagen var en helt super dag med fantastiske mennesker, bra filmopplevelse, god mat, bøker og shopping.

På Søndag reiste vi på en BBQ hvor jeg møtte Louis, som er en utvekslingsstudent fra Mexico, Han virket hyggelig, og jeg har hørt vi skal ha språkundervisning sammen :)
Det er månefestival nå, og såvidt jeg har skjønt består det av BBQ og månekaker, pluss at vi får fri fra skolen på mandag! :D

Dett var dett, vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar